Nieuwsgierig en liefdevol

Onze vakmannen én vakvrouwen staan voor je klaar

De technologische mogelijkheden voor het leggen van contact zijn eindeloos. Via allerlei kanalen kunnen we 24 uur per dag contact zoeken met bedrijven en mensen over de hele wereld. Maar het lijkt of het juist hierdoor steeds moeilijker wordt om écht contact te maken. Hoe zorg je dat je de technologie zo effectief mogelijk inzet, terwijl je toch echt in contact bent met je klanten?

De wereld van technologie is vaak nog een masculiene wereld. Bij Effecta vinden we juist de vrouwelijke touch een randvoorwaarde. Ons team van ervaren strategieconsultants, engineers, functioneel beheerders en developers bestaat daarom uit vakmannen én vakvrouwen met liefde en passie voor het vak.

Bewezen expertise

Al sinds 1998 adviseert Effecta op strategisch niveau over klantcontacttechnologie. 50 specialisten staan klaar om jou te helpen.

1 contactpersoon

Wij beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen. 1 contactpersoon helpt je met onderhoud, ontwikkeling en strategie.

24/7 bereikbaar

We bedenken en leveren niet alleen, we onderhouden ook. 24/7 staan beheer en onderhoud voor je klaar.

Niet gebonden aan merk of protocol

Bij Effecta beginnen we met met onpartijdig advies. We zijn niet gebonden aan een merk of protocol, maar kijken samen met jou met een open blik wat nodig is om beste oplossing op het gebied van omnichannel communicatieltechnologie te realisere. Wij helpen je je mensen, systemen en processen op één lijn te krijgen. Wij leveren strategische oplossingen op basis van een pragmatische aanpak.

Het vizier op de toekomst

Wij bereiden ons continu voor op toekomstige technologieën en mogelijkheden in klantcontact en contactcenters. Zo kunnen wij voor jouw organisatie een soepel verlopende digitale transformatie verzorgen, nu en in de toekomst. We denken op strategisch niveau mee en leveren graag een bijdrage aan het realiseren van jouw ambities en doelstellingen.