
Managed services: 24/7 beheer en onderhoud
Beheer wordt steeds veeleisender
Toenemende veiligheidseisen, hoge werkdruk, wet- en regelgeving, steeds complexere ICT en een gebrek aan specialistische kennis: moderne omnichannel vraagt veel van medewerkers. Beheer is complex en verandert iedere dag. Om de gebruikerservaring op peil te houden, moet je je kennis up to date houden, flexibel zijn en vanuit een positieve, pragmatische aanpak de juiste keuzes maken.
ICT-kennis is schaars
Diepgaande kennis van telefoniesystemen en omnichanneltechnologie is schaars en vaak te kostbaar om zelf in huis te hebben. Ook vervanging bij ziekte of verlof is telkens weer een uitdaging. Tegelijkertijd wordt het beheren van je communicatieoplossingen steeds veeleisender.
Betrouwbaarheid is essentieel
Beheer is meer dan storingen oplossen. Ontwerp, implementatie en integratie, een servicedesk, 24/7 bereikbaarheid, ketenregie en servicemanagement vereisen betrouwbare, solide partners en duidelijke afspraken.
Managed Services: tijd over voor echt contact
Effecta helpt organisaties met het opvangen van hun capaciteitsproblemen in de vorm van managed services. Wij zorgen ervoor dat onze klanten geen zorgen hebben over hun IT-oplossingen, terwijl de kosten voorspelbaar en beheersbaar blijven. Ze beschikken altijd over één aanspreekpunt. We stemmen mensen, systemen en processen op elkaar af en zorgen daarmee voor rust en continuïteit. Zodat jij je kunt concentreren op echt contact met je klanten.
Jij het contact, wij de techniek
Effecta werkt merk- en protocol-onafhankelijk. We hebben kennis van en ruime ervaring met de meest voorkomende systemen zoals Avaya, Cisco, Genesys en Mitel en Interactive Intelligence. We stellen een dedicated team samen dat jouw organisatie en communicatieprocessen kent. Het voelt alsof het je eigen afdeling is.