Jouw businesscase voor omnichannel

Kosten, baten en risico’s overzichtelijk in kaart

Nieuwe technologie is prachtig en alle vendors beloven gouden bergen. Maar welk risico neem je nou echt als je investeert in nieuwe communicatietechnologieën? Juist bij het investeren in nieuwe kanalen en technologieën zijn het inschatten van risico’s en het maken van een kosten-batenanalyse niet makkelijk.

Goede benchmark essentieel

Door investeringskeuzes te baseren op data en ervaringen van andere bedrijven, kun je risico’s beter identificeren en kosten en baten beter inschatten. Ook krijg je een goed idee van de duur van je implementatietraject en van de uitdagingen die je intern en extern zou kunnen tegenkomen.

Creëer draagvlak

Een goed uitgewerkte businesscase toont het bestaansrecht van je project en zorgt voor draagvlak binnen de organisatie. Tevreden medewerkers maken tevreden klanten. Investeren in gebruiksvriendelijke systemen voor je mensen kan je dus veel opleveren.

Onze praktijkervaring voorkomt tegenvallers

We hebben voor vrijwel alle voorgenomen investeringsbeslissingen in klantcontact en communicatietechnologie nuttig vergelijkingsmateriaal uit de praktijk. Ons inzicht in de te verwachten kosten en opbrengsten kan je behoeden voor flinke tegenvallers in een later stadium.

Integraal overzicht van kosten en baten

Met onze aanpak krijg je een integraal financieel inzicht in je project. Bovendien beschik je – dankzij onze praktijkgerichte methodiek voor business cases – altijd snel over de onderbouwing van je besluit.

Maak écht contact met Effecta.

Bel ons, schrijf een e-mail of bezoek ons in Woerden. We komen graag met je in contact.

Neem contact op
Cookies op Effecta
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.