7 redenen om te kiezen voor het Effecta Connect dashboard

Bijna elke softwareleverancier biedt een eigen dashboard aan. Deze voldoet echter zelden aan al jouw wensen. Dus waarom niet ons dashboard Effecta Connect gebruiken?

Want met het Effecta Connect dashboard kun je alle datastromen bijeenbrengen tot één overzichtelijk dashboard voor jouw hele organisatie. Compleet aangepast aan jouw wensen.

Zie hieronder de 7 belangrijkste redenen om voor ons dashboard te kiezen.

Reden 1: Het Effecta Connect dashboard is eenvoudig aan te passen aan jouw wensen en behoeften

Het is natuurlijk mogelijk om het dashboard dat ingebouwd is in jouw callcenter-software te gebruiken. Toch zul je merken dat deze standaardoplossing vaak niet helemaal aan jouw eisen voldoet. Zo kun je geen andere software koppelen en is het lastig om het dashboard te personaliseren.

Het Effecta Connect dashboard is een plug-and-play tool die je kunt aanpassen aan jouw wensen. Zo zorg je ervoor dat het dashboard precies die data toont die relevant is voor jouw organisatie. Technische kennis is niet nodig; iedereen kan het dashboard eenvoudig aanpassen. Het Effecta Connect dashboard is dus een echte ‘one size fits all’-oplossing.

Gebruik je software die wij nog niet geïmplementeerd hebben? Dan maken wij een widget voor je aan, zodat je ook de datastroom uit die software kunt gebruiken in je dashboard.

Reden 2: Wij hebben uitgebreide expertise op gebied van klantcontactcentra

Wij hebben niet alleen de software voor het dashboard ontwikkeld, maar hebben ook jarenlange ervaring met klantcontactcentra. Al twintig jaar werken wij samen met meerdere klantcontactcentrumleveranciers.

Wij werken onpartijdig en helpen van A tot Z bij nieuwe en/of bestaande implementaties van klantcontactcentra. Al onze expertise zetten we in om een zo efficiënt en overzichtelijk dashboard te maken. Wij weten precies wat een KCC zoekt en kunnen je helpen bij je vragen.

Reden 3: Effecta Connect biedt volledige ontzorging

Het Effecta Connect dashboard is eenvoudig zelf in te stellen, maar wij bieden ook volledige service en onderhoud van het systeem. Wij leveren maatwerk oplossingen voor het koppelen en integreren van klantcontactcentra en andere bronnen, bijvoorbeeld je CRM-applicatie. En als er iets misgaat bij gebruik van het dashboard, helpen we snel om alles weer op de rails te krijgen. Ook als je nieuwe software gaat gebruiken, zorgen wij ervoor dat de integraties moeiteloos in elkaar overgaan.

Reden 4: Het Effecta Connect dashboard is systeemonafhankelijk

Omdat het Effecta Connect dashboard niet gekoppeld is aan een KCC-softwaretool, hebben we ook geen vendor lock-in. Dit betekent dus dat als jij van software wilt veranderen, dit geen effect heeft op jouw dashboard. Je kunt nog steeds ons dashboard blijven gebruiken, en dat scheelt veel rompslomp. We kunnen voor alle software een widget maken voor het dashboard, waardoor het niet uitmaakt welke software je gebruikt.

Reden 5: Realtime rapportages voor de gehele organisatie

Door realtime informatie te verstrekken aan agents kunnen zij optimaal en klantgericht werken. Omdat zij precies weten wat er gebeurt en moet gebeuren, kunnen zij verantwoordelijkheid nemen om de juiste acties uit te voeren. Ook managers hebben sneller en eenvoudig zicht op wat de agents doen en wat er nog moet gebeuren. Zo kun je mensen aansporen, maar ook andere werkzaamheden of langere pauzes geven. Voor iedere functie is het mogelijk om een gepersonaliseerd dashboard te maken.

Ook nu we (deels) thuiswerken is dit een goede manier om iedereen op de hoogte te houden van de voortgang en om in de gaten te houden of het werk zich niet opstapelt.

Reden 6: Scherpe prijzen

Onze prijsbepaling is pay-per-view. Een view is één bepaald ingericht dashboard, bijvoorbeeld voor een bepaalde groep of afdeling. Als een andere afdeling hetzelfde dashboard wil, maar met andere data, is dit een nieuwe view. Dit kan voor veel bedrijven gunstig zijn, omdat je niet per gebruiker betaalt. Het maakt dus niet uit of je met 3 of 300 personen naar hetzelfde scherm kijkt.

Reden 7: Effecta is onpartijdig

Wij hebben al twintig jaar ervaring met leveranciers voor klantcontactcentra. Hierdoor weten wij wat de markt te bieden heeft en kunnen wij elke partij koppelen. Daarnaast zijn we niet gebonden aan een bepaalde aanbieder. Ons advies is dus onpartijdig.

Wil je meer weten over Effecta Connect? Neem nu contact op met Sjoerd Verhage.