Managed Services van Effecta
Alsof het je eigen collega’s zijn
Effecta biedt met Managed Services een ‘gestandaardiseerde oplossing op maat’. Jouw eigen dedicated team van gecertificeerde specialisten die alle telefonie en omnichannel communicatiesystemen in jouw organisatie door en door kennen. Wij zorgen ervoor dat het gewoon altijd werkt. Jouw team is 24/7, 52 weken per jaar bereikbaar. We reduceren alle mogelijke risico’s en ontzorgen je volledig. We zorgen er bovendien voor dat je ICT-infrastructuur technologisch voortdurend up-to-date is. Daarbij brengen we bovendien onze visie in de praktijk: het vermenselijken van technologie. We stellen ons in dienst van het leggen van écht contact tussen jouw organisatie en haar doelgroepen. Dat kan alleen als onze mensen zich jullie organisatie, jullie missie en cultuur echt goed kennen en zich ermee identificeren. Zo voelt het alsof onze mensen jouw eigen collega’s zijn.
Kosteneffectieve oplossing
Omdat we werken met een mix van specialisten met verschillende competenties en ervaringsniveaus, kunnen we de vaste, veelvoorkomende taken tegen een interessant fixed fee per maand aanbieden. Ook de variabele kosten voor specifieke aanvullende werkzaamheden of projecten vallen in de praktijk hierdoor lager uit dan kosten voor een eigen vaste afdeling. Bovendien bespaar je op interim- en vervangingskosten bij uitval van vast personeel. Daarnaast voorkomt ons expert-niveau in combinatie met de hoge servicegraad veel indirecte kosten (minder uitval, hogere productiviteit, afhandeling van calls etc.).