Hulp bij acute onbereikbaarheid

Opdrachtgever

Een groot Amerikaans farmaceutisch bedrijf met een vestiging in Nederland.

Probleem

Het bedrijf heeft een acuut probleem: het is telefonisch volledig onbereikbaar.

Oplossing

Als Effecta ter plaatse komt, blijkt het telefoniesysteem zwaar verouderd. Alles wordt uit de kast gehaald om het weer aan de praat te krijgen. Een oude back-up wordt teruggeplaatst en software wordt geïnstalleerd. Het systeem wordt opnieuw geprogrammeerd en de software wordt bijgewerkt tot de meest recente versie.

Resultaat

Nog dezelfde dag werkt het telefoniesysteem weer en is de organisatie telefonisch bereikbaar.

Cookies op Effecta
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.