< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Effectieve en betrouwbare zorg met slimme communicatietechnologie

Ga de uitdaging aan

Het leveren van goede zorg op een veilige en betrouwbare wijze staat centraal voor iedere zorginstelling. Bereikbaarheid en betrouwbaarheid van o.a. netwerken, zorgdomotica, alarmering en telefonie is van groot belang, zowel voor de cliënt als voor de zorgverleners. Als zorginstelling wil je borg staan voor zowel de cliënt en zorgverleners.

Veilig en effectief werken in de zorg

Werk je in de zorg en functioneert jouw alarmering niet goed? Heb je meerdere apparaten bij de hand die jou moeten informeren over de situatie van de cliënt of patiënt? En vraag jij je dagelijks af: ‘Kan dit niet anders?’ Heb je te maken met een vendor-lock, omdat je aan één specifieke leverancier gebonden bent? Effecta helpt je met het oplossen van deze en andere problemen en vraagstukken die medewerkers in de zorg tegenkomen.

De zorg en technologische complexiteit

Alarmeringssystemen, locatiedetectie, monitoring, de verscheidene domotica en verschillende systemen: Hoe zorg je ervoor dat deze systemen effectief met elkaar samenwerken, zodat je betrouwbare en veilige zorg kunt garanderen? Je weet goed wát je wilt, maar niet welke oplossingen allemaal mogelijk zijn voor jou. Wij weten het gelukkig wel.

Maak direct een afspraak

Klantcommunicatie zonder zorgen

Met een pragmatisch strategisch plan en een duidelijk stappenplan zorgen wij voor één centraal, toekomstbestendig communicatieplatform dat staat als een huis. Processen verlopen sneller, eenvoudiger en kostenbesparend. Deze referenties zijn vol lof over de Effecta methode:

 

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663