< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Whitepaper 'Vaar niet blind op de kanalen'

De noodzaak van een slimme omnichannelstrategie

Het lijkt de afgelopen jaren steeds meer een dogma te worden: je moet als organisatie alle beschikbare kanalen inzetten om de klant zo goed mogelijk te bedienen en zo de klanttevredenheid te vergroten. Maar voldoe je daarmee wel écht aan de verwachting van de klant? Heb jij de kennis en capaciteit om al die kanalen te bedienen? En wat kost dat wel niet, volledig omnichannel?

In dit whitepaper neemt Michiel van Omme -specialist in customer experience en klantcontact- je mee langs de verschillende zaken die van invloed zijn op de inrichting van omnichannel klantcontact bij organisaties. Hij kijkt naar de impact van extra kanalen op de kosten en de klanttevredenheid. En hij helpt je de regie te nemen over jouw kanalen door het opzetten van een gedegen, slimme omnichannelstrategie.

Download whitepaper

Vaar niet blind op de kanalen

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663