< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Perfecte klantcommunicatie in het vervoer

Houd reizigers op het juiste spoor

Als vervoersbedrijf streef je naar een hoge klanttevredenheid. Je wilt dat reizigers zich probleemloos en prettig kunnen verplaatsen. Maar wat als reizigers stranden, omdat je communicatie bij een calamiteit slecht of traag verloopt? Of wat als zij een aansluiting missen, omdat je online reisinformatie niet up-to-date is? Dan is de imagoschade niet te overzien.

Optimaliseren communicatieprocessen

Hoe zorg je nou voor zo kort en efficiënt mogelijke communicatielijnen met reizigers: Welk communicatiemiddel is nodig voor het bekendmaken van calamiteiten? Is ons huidige communicatieplatform nog geschikt? Hoe ga je om met social media? Is artificial intelligence of een chatbot ook geschikt voor ons?

Maak direct een afspraak

Wij helpen je op weg

Welke vraag je omtrent klantcontact & technologie ook hebt; met een strategisch plan en de uitvoering daarvan helpen we je op weg naar een perfect, toekomstbestendig klantcontact. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties:

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663