Perfecte klantcommunicatie in het vervoer
Houd reizigers op het juiste spoor
Als vervoersbedrijf streef je naar een hoge klanttevredenheid. Je wilt dat reizigers zich probleemloos en prettig kunnen verplaatsen. Maar wat als reizigers stranden, omdat je communicatie bij een calamiteit slecht of traag verloopt? Of wat als zij een aansluiting missen, omdat je online reisinformatie niet up-to-date is? Dan is de imagoschade niet te overzien.
Optimaliseren communicatieprocessen
Hoe zorg je nou voor zo kort en efficiënt mogelijke communicatielijnen met reizigers: Welk communicatiemiddel is nodig voor het bekendmaken van calamiteiten? Is ons huidige communicatieplatform nog geschikt? Hoe ga je om met social media? Is artificial intelligence of een chatbot ook geschikt voor ons?

Wij helpen je op weg
Welke vraag je omtrent klantcontact & technologie ook hebt; met een strategisch plan en de uitvoering daarvan helpen we je op weg naar een perfect, toekomstbestendig klantcontact. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties:
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Bekijk meer
Direct contact
Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.