< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Thuiswerken? Zorg voor de juiste tools & processen!

Bereikbaarheid klantenservice | Thuiswerken voor callcentermedewerkers

Als je plots locaties moet sluiten of als jouw medewerkers noodgedwongen moeten thuiswerken, dan komen de bereikbaarheid van je klantenservice en de bedrijfscontinuïteit in gevaar. Hoe regel jij de crisiscommunicatie en hoe vang je onverwachte pieken op in vragen van klanten?

Thuiswerken: de juiste tools, kanalen en processen

Effecta kan je snel helpen met het implementeren van de juiste tools en efficiënte processen. Onze consultants, projectmanagers en software-engineers staan voor je klaar om jouw organisatie te helpen met bijvoorbeeld:

  • De uitrol van communicatietechnologie en werkprocessen voor thuiswerken
  • Het ontwerpen, implementeren en testen van contactcenteroplossingen voor thuiswerken van callcenteragents
  • De inzet van nieuwe kanalen voor opvang van vragen van klanten, zoals webchat, WhatsApp, chatbots en kennisbank

Effecta helpt snel en effectief

De experts van Effecta hebben jarenlange ervaring met het ontwerpen en implementeren van klantcontactprocessen en communicatietechnologie en staan klaar om je snel en effectief te helpen.
 
Liever een goed plan en een bewezen oplossing?

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663