< p>

0348 - 488 663 Servicedesk Actueel Contact

Staat de telefoon roodgloeiend?

Effecta is de eerste hulp bij oververhitting van je telefonieplatform.

Waar momenteel veel machines zwijgen, bereikt juist de zakelijke telefonie een piek: de callcenters van vele klantenservices draaien overuren. Klanten zijn op zoek zijn zekerheid. Kan jouw telefonieplatform de grote vraag aan? Draaien alle systemen nog? Ben je nog bereikbaar? 

Ik wil alleen berichten over

Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Als jouw klantenservice niet meer in staat is om telefoontjes van klanten te beantwoorden, moet je snel acteren! Effecta kan jou snel en effectief ondersteunen om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren en de continuïteit van jouw organisatie te waarborgen!

Effecta vangt jouw capaciteitsprobleem op

De kennis van telefonie-systemen en omnichannel contactcenters is schaars. Bij ziekte of andere capaciteitsproblemen kun je vertrouwen op onze specialistische kennis en 24/7 flexibiliteit. Effecta heeft snelle betrouwbare services die jou helpen in deze belastende tijd op je communicatie omgeving: van specifieke telefoniesystemen tot omnichannel omgevingen van onder andere Avaya, Cisco, Genesys en Mitel.

Maak direct een afspraak

Neem direct contact op met Effecta

Aanhef *

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663