0348 - 488 663 Afspraak maken Stel een vraag

Uitblinkers in klantcontact & technologie

Maak kennis met onze specialisten

Onze medewerkers hebben met hun voeten in de modder gestaan, zodat wij uitblinken in kennis én kunde. Met een team van 50 ervaren strategic business consultants, technical engineers, functioneel beheerders en developers biedt Effecta dan ook het beste in klantcontact en technologie: van strategisch advies en technische implementatie tot en met beheer en onderhoud.

Sjoerd Verhage – Senior Communication Specialist

‘Wij gaan voor resultaat, voor duurzame oplossingen. Het is mooi als blijkt dat een klant nog steeds met de software of oplossing werkt die je ooit hebt neergezet, wanneer je een hele tijd later terugkomt.’

Auke Smit – CEO

‘Wij bieden strategische en pragmatische oplossingen van A tot Z, zodat organisaties effectief met hun stakeholders kunnen interacteren.'

Peter Kranendonk - Principal Consultant

‘Ik beschouw het als een compliment wanneer een bedrijf je bijna niet meer ziet als een externe, maar als een van de medewerkers. Het gebeurt vaak dat een externe adviseur wel even komt dicteren hoe het allemaal moet. Zo gaan wij dus niet te werk’.

Colin Abal van der Pieterman - Developer

‘Ik zie het als uitdaging om maatwerk applicaties te ontwikkelen die processen vereenvoudigen, zodat de eindgebruiker uiteindelijk efficiënter kan werken’

Maarten Copini - Directeur zakelijke markt

‘Het goed inrichten van de juiste mix aan naadloos geïntegreerde kanalen voor multichannel klantcontact is voor organisaties geen sinecure. Dit gaat verder dan alleen de technologie. Effecta helpt organisaties daarom met het opstellen van een multichannel-klantcontactstrategie en geeft dit vervolgens concreet vorm in de inrichting van de processen en de technologie.’

Ariane van der Zwan – Telefonie Specialist

‘Nieuwe technologie vind ik altijd erg interessant. Maar wat veel spannender is voor onze klant: hoe kunnen we die nu effectief inzetten? En dus niet vernieuwen om het vernieuwen, maar om te verbinden.’

Thomas Fransen - Senior Projectmanager

‘Het goed organiseren van een implementatie is een prachtige uitdaging, en het belangrijkste daarbij vind ik de intermenselijke relaties. Een implementatie is in mijn ogen pas succesvol als de belanghebbenden tevreden zijn en de samenwerking plezierig is verlopen.’

Rob Gerritsen - Manager Managed Services

‘Mensen hebben een bepaalde manier van met elkaar werken en daar moet je technologie op laten aansluiten. Mijn motto is dan ook dat technologie in dienst moet staan van mensen en niet andersom’.

Richard Vernes – CFO

‘Bedrijven beseffen heel goed hoe snel de ontwikkelingen op het gebied van communicatietechnologie gaan, maar weten vaak niet hoe ze dat in hun eigen organisatie kunnen toepassen. Daarom helpt Effecta om deze digitale transformatie soepel te laten verlopen, nu en in de toekomst.’

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta

Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie. Van strategisch advies tot de uitvoering en borging.

Lees verder

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663