< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Quickscan klantenservice

Een eerste stap naar optimaal klantcontact

Als je bedrijf groeit, neemt ook het klantcontact toe. En dan moet je op weg naar de hoogste klanttevredenheid steeds meer hobbels overwinnen. Hoe houd je de wachtrijen kort? Blijft de first time fix op niveau? Gebruik ik de juiste kanalen voor de juiste doelgroep? En hoe houd ik de klant tevreden?

Klantcontact

Quick wins & toekomstbestendige klantenservice

Bij twijfel over de capaciteit en kwaliteit van een klantcontactcenter geeft een quickscan op korte termijn goed inzicht in de huidige stand van zaken. Effecta geeft concrete adviezen met voorstellen voor verbetering over een langere periode én de quick wins die al sneller te behalen zijn.

Onze aanpak: Integraal Klantcontact Model

Balans tussen optimale dienstverlening en kostenbeheersing

Bij een quick scan van een customer contact center worden de doelstellingen, de organisatie en de prestaties doorgelicht. Effecta maakt hierbij gebruik van het Integraal Klantcontact Model. Dit model zoekt de perfecte balans tussen optimale dienstverlening en kostenbeheersing en kijkt dan ook naar de verschillende onderdelen die de klantgerichtheid en de efficiënte van een klantcontactcenter bepalen.

Quickscan stappenplan

Aan de hand van een stappenplan scant Effecta de huidige staat van het klantcontact en brengt advies uit:

  1. Doelstellingen & scope
  2. Analyse rapportages & documentatie
  3. Meeluisteren in het klantcontactcenter
  4. Peiling onder stakeholders & klanten
  5. Analyse & advies

Wat levert het jou op?

Met Quickscan klantenservice zet je een grote stap naar een effectieve en efficiënte klantenservice. Effecta verzorgt:

  1. Een stevig onderbouwde analyse van de huidige situatie
  2. Potentiële verbeteringen op korte termijn (quick wins)
  3. Realistische adviezen voor toekomstbestendig klantcontact

Hiermee kun je bouwen aan een  klantenservice die zichtbaar en meetbaar bijdraagt aan jouw doelstellingen.

Zet jij een eerste stap naar optimaal klantcontact?

Twijfel je over de capaciteit en kwaliteit van jouw klantenservice?

Neem contact op met Effecta

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663