< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Multichannel klantcontact voor overheidsinstellingen

Blijf in contact met burgers

De burger is kritischer en initiatiefrijker dan vroeger. En hij wil steeds meer kunnen communiceren via andere, vooral online kanalen, zoals bijvoorbeeld Whatsapp en chat. Ook als overheid zul je daarom je klantcontact moeten blijven ontwikkelen, wanneer je burgers en bedrijven goed wilt bedienen. Maar hoe doe je dat? Welke technologie is geschikt voor jouw organisatie?

Toekomstbestendig communicatieplatform

Sinds 1998 leveren wij onafhankelijk advies in klantcontact & technologie. Met 50 ervaren specialisten staan wij garant voor een toekomstbestendig communicatieplatform. Van strategisch advies, technische implementatie tot en met het beheer en onderhoud; wij ontzorgen je volledig. Weten hoe jij het gesprek met burgers gaande houdt?

Maak direct een afspraak

De Effecta methode helpt overheidsinstanties

Met een strategisch plan en de uitvoering daarvan helpen wij overheidsinstanties aan een maatwerk en toekomstbestendig multichannel communicatieplatform. Zo tillen wij jouw klantcontact naar een hoger plan. Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode:

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663