< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

De Effecta methode

A single point of contact

Wij zijn een strategisch adviseur en servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie. Met onze kennis en ervaring hebben wij alle tools om mensen, systemen en processen perfect op elkaar af te stemmen in een multichannel communicatieomgeving.

A single point of contact

Op 2 april 2019 hebben Cumula, TeleTigers en Effecta de krachten gebundeld en gaan voortaan verder als Effecta. Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis om het hele spectrum aan diensten in klantcontact en technologie te verzorgen. Zo ontzorgen we onze klanten volledig:

 Cumula Consultancy

  • Strategisch Advies
  • Programma Management
  • Projectmanagement

 Managed Services

  • Servicedesk
  • Fieldservice
  • Calamiteitenservice 365/24/7
  • Installatie & implementatie
  • Servicemanagement
  • Gebruikersondersteuning
  • Rapportage/Dashboarding

 Development

  • Programming
  • Testing
  • Deployment
  • Functioneel beheer
  • Support

Pragmatische aanpak

Heel veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer in het domein van de snel ontwikkelende communicatietechnologie, het groeiend aantal communicatiekanalen, de integratie en samenhang daarin. Aan de basis van onze strategische oplossingen staat onze pragmatische aanpak.

Het vizier op de toekomst

Wij bereiden ons continu voor op toekomstige technologieën en mogelijkheden binnen klantcontact en contact centers. Zo kunnen wij voor organisaties een soepel verlopende digitale transformatie verzorgen, nu en in de toekomst.

Het succes van Effecta

  • Strategisch advies in communicatietechnologie sinds 1998
  • Wij beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen
  • Volledige ontzorging via one single point of contact
  • 50 specialisten in technologie die je de toekomst in helpen
  • 24/7 beheer en onderhoud ICT

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663