< p>

0348 - 488 663 Servicedesk Actueel Contact

Heeft jouw klant ook een hekel aan chatbots?

Online Masterclass Conversational AI - deel 1

Dat begrijpen wij. De huidige exemplaren voldoen nog te vaak niet aan de verwachtingen. Graag laten we jou op 2 december (12.15 - 13.00 uur) in deel 1 van de online Masterclasses Conversational AI aan de hand van praktische voorbeelden zien hoe het wél kan, en hoe je een échte kwalitatieve en zelfs empathische chatbot kunt ontwikkelen.

Na deze masterclass weet jij hoe je de liefde van jouw klant voor de chatbot weer laat opbloeien!

En let op: tijdens de webinar maak je kans op een Conversational Scan, waarna jij écht weet of Conversational AI wat voor jouw organisatie is!

Op 9 december -zelfde tijd- volgt deel 2 van deze masterclasses: 'Help, mijn collega is een chatbot! '

Inschrijving Masterclass Conversational AI

Aanhef *

2 december 12.15 - 13.00 uur

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663