< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Heb jij de juiste BHV'er op de juiste plek?

Alarmeer snel en effectief met de BHV-app

Als elke seconde telt, is de kwaliteit van jouw kritische alarmering essentieel. Hoe zorg je er bij een ongeval voor dat de juiste bedrijfshulpverlener op de juiste plek is? Weet je eigenlijk welke BHV'ers beschikbaar zijn? En of je er genoeg (per pand) hebt om aan de wettelijke eisen te voldoen? Voor snel en effectief handelen bij calamiteiten zorgt onze toegankelijke BHV-applicatie voor betrouwbare kritische communicatie.

Onderwerp

Bedrijfshulpverlening (BHV) is verplicht voor organisaties in Nederland. Het doen van een risico-inventarisatie en -evaluatie (RI&E), het opstellen van een intern noodplan en het opzetten van een BHV-organisatie met gecertificeerde bedrijfshulpverleners is noodzakelijk om de veiligheid van jouw werknemers en de bedrijfscontinuïteit te kunnen waarborgen. En dat is dan nog maar de wettelijke basis.

"Het centrale dashboard geeft je controle over alle BHV.
Zo kun je snel en effectief communiceren bij calamiteiten."

Overzicht bewaren: centraal BHV dashboard

De uitdaging is om goed controle te krijgen over de BHV-organisatie en het overzicht te bewaren. Effecta heeft een centraal dashboard ontwikkeld met:

  • Alle crisiscommunicatie via één platform
  • Smartphone-app voor BHV'ers met automatische aanwezigheidsregistratie
  • Weergave van de bezettingsgraad van BHV'ers (per locatie) en hun competenties
  • Snelle en effectieve alarmering bij bedrijfsongeval, storingen, agressie, brand en andere calamiteiten
  • Altijd en overal inzicht in alle alarmen
  • Instelbare scenario's met specifieke alarmering
  • Berichten via de app op de smartphone en de diverse andere beschikbare devices en kanalen
  • Interactief kunnen versturen van voorgeprogrammeerde of handmatige tekst- of spraakberichten

Innovatieve, merkonafhankelijke alarmering

Koppeling met elke pager, pieper of portofoon

De innovatieve oplossing van Effecta vertaalt alle beschikbare systemen voor brandmelding, camera's, toegangscontrole en andere meldingen naar mobiele oplossingen voor medewerkers, zoals smartphones, portofoons en pagers.

Snel en effectief communiceren

Onze smart-app zorgt ervoor dat tijdens een calamiteit de juiste mensen de juiste boodschap op het juiste tijdstip ontvangen. Enkele kenmerken:

  • Alarmering van elk mogelijk incident, van brand tot inbraak
  • Notificaties aan relevante personen
  • Directe communicatie via push-to-talk, videogesprek en chat

Maatwerk: jouw eisen en wensen

Specifieke veiligheidsrisico’s vragen om specifieke scenario's met bijbehorende alarmering. Het platform en de smart-app zijn volledig aan te passen aan de wensen en eisen van jouw organisatie. Daarbij werken wij merkonafhankelijk. We maken koppelingen met elk denkbaar systeem, veelal zonder extra aanpassingen.

Vraag direct een live demo aan!

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663