< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Vooroplopen in multichannel klantcontact

Hoe doe je dat?

Customer experience. Customer journey. De weg naar succesvol klantcontact is behoorlijk gewijzigd: de productgerichte klantcommunicatie van vroeger werkt niet meer. Klanten willen worden meegevoerd over een geplaveid pad zonder obstakels en onbeantwoorde vragen. Wanneer er onderweg ook maar iets misgaat, dan ben je je klant kwijt.

Contact center van de toekomst

Je zult de trends moeten blijven volgen om voorop te lopen in klantcontact. Want klanten willen via allerlei kanalen met je kunnen communiceren. Denk aan artificial intelligence en speech recognition. Maar hoe zorg je dat jouw contact center klaar is voor de toekomst?

Wij helpen je aan de juiste uitrusting

Met ons onafhankelijke en strategische advies helpen we je met toekomstbestendige, multichannel communicatie. Zo ben je goed uitgerust voor elke klantcontact uitdaging. Onze ervaren specialisten vertellen je graag meer over onze bewezen methode.

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663