< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Internetproviders
geen dag zonder klantzorgen

Hoe zorg je voor verbetering?

Als internetprovider heb je vaak niet genoeg mankracht om de dagelijkse stroom aan  klantvragen adequaat op te lossen. Je communicatietechnologie laat te wensen over. Klanten stuiten op een ellenlang keuzemenu. Ze worden vervolgens keer op keer doorverbonden zonder echt te worden geholpen. Geen positieve klantervaringen en ze lopen dan ook bij je weg. 

Nieuwe technologie in klantcontact

Trends en ontwikkelingen in technologie bieden de uitkomst voor internetproviders. Want met behulp van bijvoorbeeld chatbots en artificial intelligence in klantcontact, vergroot je je capaciteit en verlaag je tegelijkertijd je kosten. En je geeft je customer experience een enorme boost. Maar dan moet je natuurlijk nog wel weten hoe je dit kunt inzetten.

Maak direct een afspraak

Storingen in klantcommunicatie zo opgelost

Wij hebben alle kennis in huis voor het optimaliseren van je klantcontact met de nieuwste communicatietechnologieën. Wij kunnen je precies vertellen welke vragen je wel of niet door chatbots kunt laten beantwoorden. Deze internetproviders zijn erg tevreden over onze aanpak:

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663