< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Hoe communiceer jij nu en straks met jouw klant?

  • Via telefoon en e-mail
  • Via livechat en selfservice
  • Via Facebook en WhatsApp
  • Via chatbots & virtuele assistent
  • Via alle bovengenoemde opties
Wat is jouw klantcontactstrategie?

Toekomstbestendige klantcommunicatie: advies - implementatie - beheer - training

Sinds 1998

Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact en zorgtechnologie zijn wij jouw ervaren kennispartner. Sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie, beheersen wij de techniek van gisteren, vandaag en morgen. Met 50 ervaren professionals geven wij van a tot z vorm aan toekomstbestendige klantcommunicatie en zorgtechnologie:

 Consultancy
 Implementatie
 365/24/7 Beheer & onderhoud
 Training & begeleiding

En zo ontzorgen wij vele toonaangevende organisaties van a tot z!

Ontdek onze aanpak

ontzorging van a tot z

Effecta Managed Services

Steeds meer ICT-afdelingen hebben te maken met toenemende veiligheidseisen, hoge werkdruk, wet- en regelgeving, steeds complexere ICT en een gebrek aan specialistische kennis. Dit vraagt veel van medewerkers. Beheer is complex en iedere dag aan verandering onderhevig. Het up-to-date houden van diepgaande kennis, flexibiliteit, het maken van de juiste keuzes en vooral ook een prettige en pragmatische aanpak richting de eindgebruiker zijn noodzakelijk.

Een adequate en flexibele aanvulling op uw organisatie

Voor elke organisatie en elk communicatievraagstelling zorgen wij voor een perfecte afstemming van mensen, systemen en processen en zorgen daarmee voor rust en de continuïteit van uw organisatie.

Onze managed services is een totaalconcept en bestaat uit:

 Ontwerp, implementatie en integratie
 Effecta Servicedesk als centrale ingang voor vragen, gebruikersondersteuning en escalaties
 365/24/7 24/7 support 365 dagen per jaar
 365/24/7 Ketenregie
 Servicemanagement

Ben jij tijdelijk op zoek naar de juiste expertise of naar betrouwbare uitbesteding van het ICT-beheer?

Maak direct een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663