< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Hoe wil jij nu en in de toekomst communiceren met je klanten?

  • Via telefoon en e-mail
  • Via livechat en selfservice
  • Via Facebook en Whatsapp
  • Via IoT, AI en chatbots
  • Via alle bovengenoemde opties
Laat technologie voor je werken

Strategisch adviseur & servicepartner in klantcontact- en communicatietechnologie

Sinds 1998

Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact zijn wij jouw ervaren kennispartner. Sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie, beheersen wij de techniek van gisteren, vandaag en morgen. Met 50 ervaren professionals geven wij vorm aan  toekomstbestendige communicatie: van strategisch advies en technische implementatie tot en met beheer en onderhoud. Vele toonaangevende organisaties beamen het; de Effecta methode betaalt zich altijd uit!

Ontdek onze aanpak

A single point of contact

Op 2 april 2019 hebben Cumula, TeleTigers en Effecta de krachten gebundeld en gaan voortaan verder als Effecta. Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

 Strategisch advies
 Projectmanagement
 Functioneel beheer
 Development
 Managed services

Maak kennis met Effecta

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663