< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Ben jij klaar voor 2020 & verder?

Effecta ondersteunt jou graag bij

  • een effectieve omnichannelstrategie
  • begeleiding van een aanbesteding & systeemselectie
  • de implementatie van nieuwe (zorg)technologie
  • 24/7 beheer & onderhoud van jouw communicatiesysteem
Meer weten?

Toekomstbestendige klantcommunicatie: advies - implementatie - beheer - training

Sinds 1998

Effecta is dé specialist op het gebied van klantcontact & technologie. Voor elk vraagstuk over optimalisatie van klantcontact en zorgtechnologie zijn wij jouw ervaren kennispartner. Sinds 1998 werkzaam in (tele)communicatietechnologie, beheersen wij de techniek van gisteren, vandaag en morgen. Met 50 ervaren professionals geven wij van a tot z vorm aan toekomstbestendige klantcommunicatie en zorgtechnologie:

 Consultancy
 Implementatie
 365/24/7 Beheer & onderhoud
 Training & begeleiding

En zo ontzorgen wij vele toonaangevende organisaties van a tot z!

Ontdek onze aanpak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663