< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Effecta en OBI4wan zorgen voor optimale klantervaring

Toekomstbestendige oplossingen in klantcontact

Effecta verbindt mensen en organisaties met behulp van technologie. En om die technologie te vertalen naar toekomstbestendige oplossingen in klantcontact, biedt de inzet van intelligente chatbots bijzonder veel perspectief. Onze kersverse strategisch partner met veel expertise op dit gebied denkt daar net zo over: OBI4wan heeft ruime ervaring in het ontwikkelen van passende chatbotoplossingen en is altijd op zoek naar de beste klantervaring.

Expertise in Omnichannel strategie

Door samen te werken met OBI4wan bouwt Effecta zijn expertise in omnichannel strategie verder uit en kan zo nog beter van dienst zijn met advies en implementatie bij het effectief en efficiënt inzetten van chatbots.

Effecta & OBI4wan bij RTL Z

Meer over de samenwerking tussen OBI4wan en Effecta lees je in dit nieuwsbericht. Ook was er op zaterdag 26 oktober een item met OBI4wan in het RTL Z-programma How It’s Done. Uitzending gemist? Bekijk de video:

Wil je meer weten over chatbots?

Effecta kan jou helpen om 24/7 alle klantcontactkanalen efficiënt en effectief te bedienen door het inzetten van chatbots. Hoe laat je de klanttevredenheid stijgen, hoe houd je jouw servicemedewerkers tevreden én ga jij efficiënter te werk?

Ga naar ‘Chatbots implementeren’of neem direct contact met ons op.

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663