Digitale transformatie: van het kastje naar de cloud?
Innovatie in klantcontact
Wij krijgen regelmatig de vraag van organisaties of ze niet eens moeten overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'. Wij snappen deze vraag heel goed, maar een eenduidig antwoord is niet te geven. Want dit ligt voor ieder bedrijf weer anders. Dat is precies de reden waarom wij naar jouw specifieke situatie kijken en maatwerk leveren.
Wat als je kiest voor digitale transformatie?
Hoe integreer je op een goede manier de meer traditionele kanalen als telefoon en email in de nieuwe technologieën? En met welke middelen kun je ervoor zorgen dat de customer journey tot een excellente service ervaring leidt?

Zekerheid in klantcontact
Effecta helpt je om met onafhankelijk en strategisch advies de juiste keuzes te maken voor een toekomstbestendig multichannel communicatieplatform. Vraag onze specialisten naar onze bewezen methode.
Direct contact
Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.