0348 - 488 663 Afspraak maken Stel een vraag

Digitale transformatie: van het kastje naar de cloud?

Innovatie in klantcontact

Wij krijgen regelmatig de vraag van organisaties of ze niet eens moeten overstappen van ‘on premise’ naar de 'cloud'. Wij snappen deze vraag heel goed, maar een eenduidig antwoord is niet te geven. Want dit ligt voor ieder bedrijf weer anders. Dat is precies de reden waarom wij naar jouw specifieke situatie kijken en maatwerk leveren.  

Wat als je kiest voor digitale transformatie?

Hoe integreer je op een goede manier de meer traditionele kanalen als telefoon en email in de nieuwe technologieën? En met welke middelen kun je ervoor zorgen dat de customer journey tot een excellente service ervaring leidt?

Zekerheid in klantcontact

Effecta helpt je om met onafhankelijk en strategisch advies de juiste keuzes te maken voor een toekomstbestendig multichannel communicatieplatform. Vraag onze specialisten naar onze bewezen methode.

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta

Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie. Van strategisch advies tot de uitvoering en borging.

Lees verder

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663