< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Advies | implementatie | beheer | training

A single point of contact

Al meer dan twintig jaar werken wij op het snijvlak van klantcontact en communicatietechnologie.  Effecta heeft dan ook alle kennis en ervaring om mensen, systemen en processen perfect op elkaar af te stemmen. Of dat nu voor jouw omnichannelstrategie is, de implementatie en het technische beheer van een nieuw systeem of voor toekomstbestendige efficiënte zorgtechnologie.

Effecta denkt op strategisch niveau mee en levert graag een bijdrage aan het realiseren van de ambities en doelstellingen van jouw organisatie.

A single point of contact

Effecta heeft de professionals in huis om het hele spectrum aan diensten in klantcontact en (zorg)technologie te verzorgen. Denk hierbij onder andere aan:

 Consultancy

 Implementatie

  • Functioneel ontwerp & inrichting
  • Installatie
  • Gebruikersadoptie
  • Programma-management
  • Projectmanagement 

 Beheer & onderhoud

 Software development

  • Installatie & implementatie
  • Programming
  • Systeemintegratie
  • Testing
  • Deployment
  • Functioneel & technisch beheer 

 Training & begeleiding

  • Training op maat
  • Gebruikersadoptie
  • Begeleiding op locatie / on-site ondersteuning
  • Go-Live support

Pragmatische aanpak

Heel veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer in het domein van de snel ontwikkelende communicatietechnologie, het groeiend aantal communicatiekanalen, de integratie en samenhang daarin. Aan de basis van onze strategische oplossingen staat onze pragmatische aanpak.

Het vizier op de toekomst

Wij bereiden ons continu voor op toekomstige technologieën en mogelijkheden binnen klantcontact en contact centers. Zo kunnen wij voor organisaties een soepel verlopende digitale transformatie verzorgen, nu en in de toekomst.

Het succes van Effecta

  • Strategisch advies in communicatietechnologie sinds 1998
  • Wij beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen
  • Volledige ontzorging via one single point of contact
  • 50 specialisten in technologie die je de toekomst in helpen
  • 24/7 beheer en onderhoud ICT

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663