Advies | implementatie | beheer | training
A single point of contact
Al meer dan twintig jaar werken wij op het snijvlak van klantcontact en communicatietechnologie. Effecta heeft dan ook alle kennis en ervaring om mensen, systemen en processen perfect op elkaar af te stemmen. Of dat nu voor jouw omnichannelstrategie is, de implementatie en het technische beheer van een nieuw systeem of voor toekomstbestendige efficiënte zorgtechnologie.
Effecta denkt op strategisch niveau mee en levert graag een bijdrage aan het realiseren van de ambities en doelstellingen van jouw organisatie.
A single point of contact
Effecta heeft de professionals in huis om het hele spectrum aan diensten in klantcontact en (zorg)technologie te verzorgen. Denk hierbij onder andere aan:
✓ Consultancy
-
Visie en strategie
-
Architectuur
-
Procesoptimalisatie
-
Migratie en implementatie
-
IT-Consultancy
✓ Implementatie
- Functioneel ontwerp & inrichting
- Installatie
- Gebruikersadoptie
- Programma-management
- Projectmanagement
✓ Beheer & onderhoud
- Managed Services
- Servicemanagement
- Outsourcing
- 365/24/7 support (onsite/remote)
- Rapportage/dashboarding
✓ Software development
-
Installatie & implementatie
-
Programming
-
Systeemintegratie
-
Testing
-
Deployment
-
Functioneel & technisch beheer
✓ Training & begeleiding
- Training op maat
- Gebruikersadoptie
- Begeleiding op locatie / on-site ondersteuning
- Go-Live support
Pragmatische aanpak
Heel veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer in het domein van de snel ontwikkelende communicatietechnologie, het groeiend aantal communicatiekanalen, de integratie en samenhang daarin. Aan de basis van onze strategische oplossingen staat onze pragmatische aanpak.
Het vizier op de toekomst
Wij bereiden ons continu voor op toekomstige technologieën en mogelijkheden binnen klantcontact en contact centers. Zo kunnen wij voor organisaties een soepel verlopende digitale transformatie verzorgen, nu en in de toekomst.

Het succes van Effecta
- Strategisch advies in communicatietechnologie sinds 1998
- Wij beheersen de techniek van gisteren, vandaag en morgen
- Volledige ontzorging via one single point of contact
- 50 specialisten in technologie die je de toekomst in helpen
- 24/7 beheer en onderhoud ICT
Direct contact
Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.