Mag ik je aandacht?
écht contact via Conversational AI
De wereld verandert. Een tijdperk van vertrouwen maakt ruimte voor een fase van onzekerheid. Fysieke ontmoetingen worden digitale gesprekken. Meer dan ooit is er de behoefte aan écht contact. Maar hoe zorg je voor die oprechte aandacht?
Conversational AI: het digitale gesprek van de toekomst
Met Conversational AI werk je aan natuurlijke conversaties tussen een mens en zijn digitale gesprekspartner. Door het empathische vermogen van deze chatbot of virtuele assistent bereikt jouw klant eerder zijn doel én bouw je aan een echte relatie.
Heeft jouw klant ook een hekel aan chatbots?
Dat begrijpen wij. De huidige exemplaren voldoen nog te vaak niet aan de verwachtingen. Lees hier hoe dat beter kan!
Zes keer een veilige virtual assistent
Hoe zorg je nu voor een toekomstbestendige, veilige chatbot? Zes tips!
De 10 grootste misvattingen over AI
Artificial intelligence is geen eenvoudige kost en zorgt nog wel eens voor verkeerde veronderstellingen. Tien misvattingen op een rijtje.
Bestaat de empathische chatbot?
De opkomst van AI maakt de chatbot slimmer en steeds beter in het herkennen van emoties. Maar hoe staat het met het inlevingsvermogen van de chatbot?
In 8 stappen je eigen conversational agent
Een chatbot koop je niet kant en klaar bij een technische groothandel. De aanschaf vereist een strategie en een goede voorbereiding. We helpen je een beetje op weg!