< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Cognitive Knowledge Automation

NLP, NLU & Machine Learning voor antwoord op alle klantvragen

De quick win met het implementeren van een chatbot is helder. Maar weet je wat je klanten écht vragen? En welk antwoord het juiste is? En vooral ook welke vragen je niet kunt beantwoorden, omdat de content niet bestaat, niet vindbaar is of niet de juiste informatie bevat? Voor slim next-generation kennismanagement zet je de Cognitive Knowledge Automation™ van Effecta in.

Cognitive Knowledge Automation

Natural Language Processing (NLP), Natural Language Understanding (NLU) en Machine Learning software brengen exact in kaart welke vragen jouw klanten stellen. Deze kennis wordt door artificial intelligence aangevuld met de content in je organisatie uit kennisbanken, CRM-systemen en contentmanagementsystemen. Zo creëert de Cognitive Knowledge Automation AI op elke klantvraag een passend antwoord!

'Stap over op next-generation kennismanagement met Cognitive Knowledge Automation™’

Ontsluiting van kennis naar je klanten en medewerkers

Dezelfde artificial intelligence kun je vervolgens eenvoudig inzetten om alle vragen geautomatiseerd te beantwoorden met de Enhanced Dialog Engine van Kare. Deze kun je ontsluiten via chat, search, webforms, WhatsApp, Messenger, SMS en zelfs in voicebots.

De Effecta methode voor kennismanagement systemen

Voor elke organisatie en ieder communicatievraagstuk bieden wij een totaalconcept met een  perfecte afstemming van mensen, systemen en processen. Ook voor kennismanagement software:

  • Advies voor de klantcontactstrategie die het best bij jou en je klanten past
  • Ontwerp en implementatie van omnichannel chatbots
  • Optimalisatie van je klantcontact en selfservice
  • Optimalisatie en automatisering van je kennismanagement
  • Development en beheer van slimme AI-oplossingen voor selfservice en
  • Kennisautomatisering
  • Service en support op je klantenserviceapplicaties

Wil je ook je customer service optimaliseren? 

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663