< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Chatbot implementeren

De beste software voor ‘next-level’ chatbots

In jouw omnichannelstrategie mag de chatbot zeker niet meer ontbreken! Klanten willen immers 24/7 via diverse kanalen vlot en vakkundig worden geholpen. Natuurlijk wil je wel voorkomen dat zij zich tijdens een gesprek met een chatbot onbegrepen voelen. Met onze ‘next-level’ slimme OBI bots heb je gelukkig geen last meer van dit soort kinderziektes.

Tevreden klanten én medewerkers door slimme chatbots

Door Artificial Intelligence begrijpen deze chatbots wat de klant bedoelt en verzorgen zij een echte conversatie. Hierdoor verhoog je je bereikbaarheid enorm en tegelijkertijd kunnen je servicemedewerkers zich bezighouden met de complexere en uitdagendere vraagstukken. Zo verbeter je niet alleen je customer experience, maar ook het plezier van je medewerkers.

Chatbot op alle kanalen

Wil je 24/7 alle kanalen efficiënt en effectief kunnen bedienen? Zet dan overal de chatbot aan het werk, zoals op WhatsApp en Facebook Messenger. Effecta integreert met OBI Engage alle messaging-tools in één platform. Hiermee meet je vervolgens automatisch de klanttevredenheid en herken je tijdig verbeterpunten voor je organisatie.

De Effecta methode voor betaalbare chatbot software

Voor elke organisatie en ieder communicatievraagstuk zorgen wij voor een perfecte afstemming van mensen, systemen en processen. Ook de implementatie van je chatbot bestaat bij ons uit een totaalconcept:

  • Advies voor de klantcontactstrategie die het best bij jou en je klanten past
  • Ontwerp en implementatie van omnichannel chatbots
  • Optimalisatie van je klantcontact en selfservice
  • Service en support
  • Development en beheer van chatbots en slimme selfservice-oplossingen

Wil je ook je customer service optimaliseren? 

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663