< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

24/7 Interim beheer & onderhoud

Altijd de juiste kennis bij de hand

Effecta heeft engineers en developers met hoogwaardige pragmatische kennis van alle soorten van communicatiesystemen: van specifieke telefoniesystemen tot omnichannel omgevingen. Effecta is in Nederland toonaangevend in dit segment van communicatietechnologie.

Snelle expertise met een interim professional van Effecta

Onderwerp

De kennis van telefonie-systemen en omnichannel contactcenters is schaars en voor veel organisaties meestal te kostbaar om zelf in huis te hebben. En is deze kennis wél aanwezig, dan is er al gauw een probleem bij ziekte of verlof. Om dit gebrek aan specialistische kennis en andere capaciteitsproblemen op te kunnen vangen, heeft Effecta flexibele en ervaren interim professionals in huis die alles weten van communicatietechnologie:

'Beheer is complex en iedere dag aan verandering onderhevig'

Telefoniespecialisten Avaya, Cisco, Genesys en Mitel

Zoekt u specialistische kennis en ervaring op telefoniegebied, dan kunnen onze telefoniespecialisten en telefoniebeheerders je helpen. Onze expertise is vooral, maar niet uitsluitend, gericht op de systemen van:

  • Avaya
  • Cisco
  • Genesys
  • Mitel

Schroom niet ook voor andere systemen contact met ons op te nemen. Wellicht kunnen wij helpen.

Omnichannel contactcenter-specialisten Avaya, Genesys en Mitel

Specialistische kennis op het gebied van callcenters en omnichannel contactcenters ligt vooral op het gebied van de systemen van:

  • Avaya
  • Genesys (& Interactive Intelligence)
  • Mitel

Managed Services: ontzorging van a tot z

Steeds meer ICT-afdelingen hebben te maken met toenemende veiligheidseisen, hoge werkdruk, wet- en regelgeving, steeds complexere ICT en een gebrek aan specialistische kennis. Dit vraagt veel van medewerkers. Beheer is complex en iedere dag aan verandering onderhevig. Het up-to-date houden van diepgaande kennis, flexibiliteit, het maken van de juiste keuzes en vooral ook een prettige en pragmatische aanpak richting de eindgebruiker zijn noodzakelijk.

Een adequate en flexibele aanvulling op uw organisatie

Voor elke organisatie en elk communicatievraagstelling zorgen wij voor een perfecte afstemming van mensen, systemen en processen en zorgen daarmee voor rust en de continuïteit van uw organisatie.

Onze managed services is een totaalconcept en bestaat uit:

  • Ontwerp, implementatie en integratie
  • Effecta Servicedesk als centrale ingang voor vragen, gebruikersondersteuning en escalaties
  • 24/7 support 365 dagen per jaar
  • Ketenregie
  • Servicemanagement

Ben jij tijdelijk op zoek naar de juiste expertise of naar betrouwbare uitbesteding van het ICT-beheer?

Maak direct een afspraak

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663