0348 - 488 663 Afspraak maken Stel een vraag

Multichannelstrategie voor banken en verzekeraars

Laat je klant niet ontsnappen

Banken en verzekeraars moeten tegemoetkomen aan de steeds hogere wensen en eisen van de consument. Het risico dat hij overstapt naar een ander ligt immers constant op de loer, want de klant is tegenwoordig niet meer zijn hele leven trouw aan één organisatie. Daarom is perfecte communicatie met je klanten essentieel.

Inspelen op veranderd klantcontact 

Eén ding is zeker: de communicatie met je klanten is een flinke uitdaging geworden en je zoekt naar antwoorden op een heleboel vragen. Hoe krijg je inzicht in de voorkeuren van je klanten? Hoe pas je je multichannelstrategie daarbij aan? Hoe houd je de snelle veranderingen in de markt bij? Wat kun je met Artificial intelligence?

Maak direct een afspraak

Loyale klanten? Zo doe je dat!

Met een strategisch plan en de uitvoering daarvan helpen we je op weg naar een perfect, toekomstbestendig klantcontact. Zo blijven je klanten je wel trouw. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties:

Stel je vraag aan Effecta

Aanhef *

Direct contact

Met de Effecta methode helpen we toonaangevende organisaties met het oplossen van vraagstukken rondom (geautomatiseerd) klantcontact en communicatietechnologie.

0348 - 488 663 maak een afspraak

Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta

Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie. Van strategisch advies tot de uitvoering en borging.

Lees verder

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663