< p>

0348 - 488 663 Servicedesk Actueel Contact

Ontwikkelingen en inzichten in klantcontact en communicatietechnologie

What's hot & what's not

Klantcontact optimaliseren? Customer experience verbeteren? Communicatiekanalen beter integreren? Klantbeleving vergroten? Of bieden AI, speech recognition en chatbots ook voor mijn organisatie mogelijkheden? Wat je vraag ook is, Effecta zal 'm effectief behandelen. Graag delen we de laatste ontwikkelingen en inzichten op het gebied van klantcontact en communicatietechnologie met je. Want wie mens, proces en systeem optimaal weet te verbinden, zal de klantverwachting weten te overtreffen.

Heeft jouw klant ook een hekel aan chatbots?

Dat begrijpen wij. De huidige exemplaren voldoen nog te vaak niet aan de verwachtingen. Effecta weet hoe dat beter kan en deelt die kennis graag met jou in twee online masterclasses!

Lees verder...

Bestaat de empathische chatbot?

De opkomst van AI maakt de chatbot slimmer en steeds beter in het herkennen van emoties. Maar hoe staat het met het inlevingsvermogen van de chatbot?

Lees verder...

Directe ondersteuning in crisistijd #corona

De coronacrisis heeft een acute en directe impact op elke organisatie. Effecta kan jou snel en effectief ondersteunen om de bereikbaarheid & continuïteit van jouw organisatie te waarborgen!

Lees verder...

Strategische doelen halen door het verbeteren van communicatieprocessen

De missie van Effecta is om organisaties te helpen hun strategische doelen te halen door het verbeteren van communicatieprocessen. 

Lees verder

Is én heeft de chatbot het antwoord op al jouw vragen?

Je wilt misschien de stap maken naar robotisering van de klantenservice. Kan jouw organisatie dit behappen en zijn jouw interne processen goed afgestemd op het gebruik van chatbots?

Lees verder

Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta

Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie.

Lees verder

Effecten IoT op het Contact Center

Al decennia is het contactcenter de primaire ingang voor klantcontact binnen een organisatie, maar er verandert veel.

Lees verder

10 succesfactoren bij telefoonmigratie

Hoe belangrijk telefonie voor een bedrijf is, merk je pas wanneer het niet meer werkt. Ontdek de 10 succesfactoren bij de voorbereiding van een migratie.

Lees verder

Haga ziekenhuis vernieuwt

‘Haga vernieuwt’ moet de hele beleving van de patiënt verbeteren en hersteltijd bekorten. Ook wordt een nieuwe manier van werken voor het personeel ingevoerd.

Lees verder

Internet of Things

IoT is een van de meest veelbelovende nieuwe ontwikkelingen op het gebied van technologie. Effecta adviseert je graag over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Lees verder

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663