< p>

0348 - 488 663 Vacatures Actueel Contact

Directe ondersteuning in crisistijd #corona

De coronacrisis heeft een acute en directe impact op elke organisatie. Effecta kan jou snel en effectief ondersteunen om de bereikbaarheid & continuïteit van jouw organisatie te waarborgen!

Lees verder...

Strategische doelen halen door het verbeteren van communicatieprocessen

De missie van Effecta is om organisaties te helpen hun strategische doelen te halen door het verbeteren van communicatieprocessen. 

Lees verder

Is én heeft de chatbot het antwoord op al jouw vragen?

Je wilt misschien de stap maken naar robotisering van de klantenservice. Kan jouw organisatie dit behappen en zijn jouw interne processen goed afgestemd op het gebruik van chatbots?

Lees verder

Cumula en TeleTigers gaan verder als Effecta

Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie.

Lees verder

Effecten IoT op het Contact Center

Al decennia is het contactcenter de primaire ingang voor klantcontact binnen een organisatie, maar er verandert veel.

Lees verder

10 succesfactoren bij telefoonmigratie

Hoe belangrijk telefonie voor een bedrijf is, merk je pas wanneer het niet meer werkt. Ontdek de 10 succesfactoren bij de voorbereiding van een migratie.

Lees verder

Haga ziekenhuis vernieuwt

‘Haga vernieuwt’ moet de hele beleving van de patiënt verbeteren en hersteltijd bekorten. Ook wordt een nieuwe manier van werken voor het personeel ingevoerd.

Lees verder

Internet of Things

IoT is een van de meest veelbelovende nieuwe ontwikkelingen op het gebied van technologie. Effecta adviseert je graag over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Lees verder

Zij kozen voor de succesvolle Effecta methode

A single point of contact.
0348 - 488 663