Effecta

Deze cursus is geschikt voor u indien u gebruik gaat maken van het pakket Avaya Supervisor. Dit geldt voor zowel de contactcentermanager en supervisor als de beheerder.

Inhoud

Tijdens deze cursus leert u om met behulp van de Avaya Supervisor software rapportages uit CMS (Call Management System) op te vragen. U leert de verschillende onderdelen uit de applicatie te onderscheiden en in te zetten voor uw dagelijkse werkzaamheden.

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • Algemene ACD-structuur en call flows (VDN, vector, skill en agent)
  • Koppelingsystemen; Communication Manager, CMS-server en supervisor-pc's
  • Agentstatussen (o.a. AUX, Call Work Codes, skill-levels)
  • Indeling databases CMS
  • Werken met rapporten (real time, geïntegreerd en historisch)
  • Omgaan met de gebruikersinterface en de menuopties
  • Exporteren van rapportgegevens
  • Skill(s) toevoegen/verwijderen en skill-levels aanpassen
  • Werken met het woordenboek

Toelating

  • Basiskennis van Microsoft Windows

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 6 cursisten
  • Deze cursus kan zowel bij ons in Woerden als op uw locatie gegeven worden. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursuscoördinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 1 dag

Kosten

De kosten voor deze cursus via het open rooster bedragen € 750,- excl. btw per persoon. De kosten voor deze cursus op klantindividuele basis bedragen € 2.100,- excl. btw (tot maximaal 6 deelnemers).

Gerelateerde cursussen