Effecta

Deze basiscursus is geschikt voor u indien u gebruik gaat maken van het pakket Avaya Aura Contact Center Manager. Dit geldt voor zowel contactcentermanagers, -supervisors als -beheerders.

Inhoud

Tijdens deze cursus leert u om met behulp van de Avaya Aura Contact Center Manager software standaard rapportages uit AACC op te vragen. U leert de verschillende onderdelen uit de applicatie te onderscheiden en in te zetten voor uw dagelijkse werkzaamheden.

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • Algemene ACD-structuur en call flows (applicatie, vector, skillset en agent)
  • Agentstatussen en gesprekstyperingen (activity codes)
  • Werken met standaardrapporten (real time en historisch)
  • Exporteren van rapportgegevens
  • Skillsets toevoegen/verwijderen en skillset levels aanpassen op agentniveau

Toelating

  • Basiskennis van Microsoft Windows

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 6 cursisten
  • Deze cursus wordt op uw locatie gegeven. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursusco√∂rdinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 1 dag

Kosten

De kosten voor deze cursus bedragen ‚ā¨ 2.100,- excl. btw (tot maximaal 6 deelnemers).

Gerelateerde cursussen