Effecta

Deze training is voor u geschikt indien u beslissingen moet nemen of moet rapporteren aan het management over de verrichtingen van het contactcenter.

Inhoud

Tijdens de cursus leert u de juiste rapportages over de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie uit het Call Management System (CMS) op te vragen en deze op correcte wijze te interpreteren. Op basis van de vooraf vastgestelde Key Performance Indicators, de daarbij passende CMS-rapportages en de gespreksrouteringen zoals in uw systeem geprogrammeerd, krijgt u inzicht in de interpretatie van CMS-data.

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • Opvragen en analyseren van rapporten
  • Grafische mogelijkheden en opties
  • Interpreteren van rapporten
  • Behandeling van specifieke cases voor uw organisatie

Toelating

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 6 cursisten
  • De cursus wordt op uw locatie gegeven. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursusco√∂rdinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 1 dag

Kosten

De kosten voor deze cursus bedragen ‚ā¨ 2.100,- excl. btw (tot maximaal 6 deelnemers).

Gerelateerde cursussen