Effecta

Deze cursus is voor u geschikt indien u gebruikmaakt van Avaya One-X Agent.

Inhoud

Tijdens deze cursus leert u aan de hand van oefeningen en praktijkvoorbeelden te werken met deze telefoonapplicatie. De nadruk van de cursus ligt op de bediening van de agentapplicatie binnen het contactcenter. Centraal staat het behalen van een optimale afhandeling van contactcentergesprekken.

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • ACD-omgeving en agentstatussen
  • Omgaan met de gebruikersinterface van Avaya One-X agent
  • Gebruik van verschillende lijnen en mediakanalen (e-mail, chat, voice)
  • Functies zoals doorverbinden en opzetten van een conferentiegesprek
  • Gebruik van gesprekshistorie en telefoonboek
  • Specifieke faciliteiten binnen uw organisatie

Toelating

  • Basiskennis van Microsoft Windows

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 10 cursisten
  • De cursus wordt op uw locatie gegeven. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursusco√∂rdinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 2 uur (wanneer alleen telefonie kanaal wordt gebruikt) of in 2,5 uur (in combinatie met de mediakanalen e-mail en chat) - (maximaal 3 sessies per dag bij sessies van 2 uur, maximaal 2 sessies per dag bij sessies van 2,5 uur)

Kosten

  • De kosten voor deze cursus bedragen ‚ā¨ 1.350,- excl. btw (per dag)

Gerelateerde cursussen

  • Er zijn geen gerelateerde cursussen