Effecta

Deze cursus is voor u geschikt indien u binnen uw organisatie verantwoordelijk bent voor het dagelijkse beheer van het Avaya Call Management systeem.

Inhoud

Tijdens deze cursus leert u om zelfstandig de beheertaken van het Call Management System (CMS) uit te voeren. De cursus gaat in op beheersmatige aspecten die samenhangen met het rapportage- en managementsysteem van Avaya; het CMS.

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • Omgaan met de gebruikersinterface van Avaya Supervisor en Avaya Terminal Emulator
  • Configuratie CMS en koppeling met het Communication Manager systeem
  • Logins aanmaken en autorisaties aan gebruikers toekennen
  • Systeemonderhoud en back-ups maken
  • Contactcenteradministratie
  • Specifieke faciliteiten voor uw organisatie

Toelating

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 6 cursisten
  • Deze cursus wordt op uw locatie gegeven. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursusco√∂rdinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 2 dagen

Kosten

De kosten voor deze cursus bedragen ‚ā¨ 4.200,- excl. btw (tot maximaal 6 deelnemers).

Gerelateerde cursussen