Effecta

Deze cursus is geschikt voor u indien u verantwoordelijk bent voor het dagelijks beheer van de contactcenteromgeving binnen uw organisatie met behulp van Avaya Call Center Elite.

Inhoud

EAS (Expert Agent Selection) is een software applicatie die, in samenspraak met Vectoring, binnen de Avaya Call Center Elite wordt gebruikt voor "skill based routing" in contactcenteromgevingen. Tijdens deze opleiding leert u hoe u het inkomend telefoonverkeer kunt routeren naar de juiste groep (skill).

Onderwerpen die hierbij aan bod komen zijn:

  • Skills en skill-levels
  • Agenten aanmaken en skills toekennen
  • Call flows lezen, interpreteren en tekenen
  • Vector Directory Numbers (VDN's)
  • Programmeren, interpreteren en aanpassen van vectoren
  • Voorwaarden bij gebruik van vectoren
  • Optimaliseren van de contactcenteromgeving
  • Specifieke faciliteiten binnen uw organisatie

Toelating

Opzet

  • De groepsomvang bedraagt maximaal 6 cursisten
  • Deze cursus kan zowel bij ons in Woerden als op uw locatie gegeven worden. Voor vragen over de inrichting van de cursusruimte kunt u contact opnemen met onze cursuscoördinator
  • De cursus wordt voor u verzorgd in 3 dagen

Kosten

De kosten voor deze cursus op basis van het open rooster bedragen € 1.800,- excl. btw per persoon. De kosten voor deze cursus op klantindividuele basis bedragen € 5.000,- excl. btw (tot maximaal 6 deelnemers).

Gerelateerde cursussen