Doe een Conversational AI quickscan

Voor een natuurlijkere conversatie en efficiëntere afhandeling van klantcontacten kun je een chatbot verrijken met Conversational AI. Misschien heb je geen idee of het bij jouw organisatie past, maar denk je dat het wel kan helpen. Of heb je al een chatbot, maar levert het niet de efficiëntie op die je ervan verwacht had. Wil je onafhankelijk en eerlijk advies over het gebruik van Conversational AI? Doe dan de quickscan van Effecta.

Om goed onderbouwde beslissingen te kunnen maken over de inzet van Conversational AI, moet je inzicht verkrijgen in de huidige situatie. Hoe staan de organisatie, de processen, het klantcontact en de technologie er op dit moment voor? Via interviews, observaties en analyses komen de consultants van Effecta tot een gedegen advies dat de basis vormt voor een succesvolle implementatie. En als blijkt dat Conversational AI niet bij jouw organisatie past, zeggen we dat ook eerlijk.

Voordelen van de CAI quickscan

  • Snelle doorlooptijd van twee weken
  • Betaalbaar
  • Eerlijk en onafhankelijk advies

Wat doen we tijdens de quickscan?

  • Data-uitwisseling en voorbereiden van vragenlijsten en interviews
  • Meeluisteren en meekijken met medewerkers op de werkvloer
  • In kaart brengen en analyseren van rapportages en documentatie
  • Interviews met stakeholders: medewerkers, management en staf
  • Analyse van de verzamelde gegevens en bevindingen
  • Opstellen van aanbevelingen en advies

Kies je voor Effecta, dan kies je voor ons multidisciplinair team van hechte collega’s. Wij zijn nieuwsgierige vakvrouwen en -mannen, die elkaar ondersteunen en van elkaar leren. En die graag sámenwerken met de klant.

Nieuwsgierig naar onze quickscan? Kom met ons in contact voor meer informatie of boek direct een afspraak.

Neem contact op over de quickscan

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Cookies op Effecta
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.