Doe een Conversational AI quickscan

Voor een natuurlijkere conversatie en efficiëntere afhandeling van klantcontacten kun je een chatbot verrijken met Conversational AI. Misschien heb je geen idee of het bij jouw organisatie past, maar denk je dat het wel kan helpen. Of heb je al een chatbot, maar levert het niet de efficiëntie op die je ervan verwacht had. Wil je onafhankelijk en eerlijk advies over het gebruik van Conversational AI? Doe dan de quickscan van Effecta.

Om goed onderbouwde beslissingen te kunnen maken over de inzet van Conversational AI, moet je inzicht verkrijgen in de huidige situatie. Hoe staan de organisatie, de processen, het klantcontact en de technologie er op dit moment voor? Via interviews, observaties en analyses komen de consultants van Effecta tot een gedegen advies dat de basis vormt voor een succesvolle implementatie. En als blijkt dat Conversational AI niet bij jouw organisatie past, zeggen we dat ook eerlijk.

Voordelen van de CAI quickscan

  • Snelle doorlooptijd van twee weken
  • Betaalbaar
  • Eerlijk en onafhankelijk advies

Wat doen we tijdens de quickscan?

  • Data-uitwisseling en voorbereiden van vragenlijsten en interviews
  • Meeluisteren en meekijken met medewerkers op de werkvloer
  • In kaart brengen en analyseren van rapportages en documentatie
  • Interviews met stakeholders: medewerkers, management en staf
  • Analyse van de verzamelde gegevens en bevindingen
  • Opstellen van aanbevelingen en advies

Kies je voor Effecta, dan kies je voor ons multidisciplinair team van hechte collega’s. Wij zijn nieuwsgierige vakvrouwen en -mannen, die elkaar ondersteunen en van elkaar leren. En die graag sámenwerken met de klant.

Nieuwsgierig naar onze quickscan? Kom met ons in contact voor meer informatie of boek direct een afspraak.

Neem contact op over de quickscan